TEKNİK SERVİS

Teknik Servis konusunda profesyonel kadromuz ile yıllardır yapmakta olduğumuz faaliyetleri yürütmekteyiz.
KA PRO Elektronik San ve Dış Tic. Ltd. Şti. tarafından satılmakta olan ürünlerimiz 2 yıl garantilidir. Garanti kapsamında veya garanti dışı  tüm Panasonic broadcast ürünlerine teknik servis hizmeti verebilmekteyiz.

  • Broadcast ürünler için teknik eğitim sertifikalı servis
  • Uzman ve deneyimli kadro
  • Hızlı ve kolay çözüm üretme
  • Yedek parça temini
  • Teknik destek, danışmanlık
  • Profesyonel test ve ölçüm ekipmanları

GARANTİ ŞARTLARI

  • Garanti süresi malın teslim tarihinden itibaren başlar.
  • Garanti belgesi düzenlenmesinin zorunlu olmadığı ürünlerde fatura garanti belgesi yerine geçer.
  • Malın orjinal aksesuarları dahil olmak üzere tamamı firmamızın garantisi altındadır.
  • Malın garanti süresi içinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Malın tamir süresi en fazla otuz (30) iş günüdür. Bu süre, malın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayi acentası, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birisine teslim tarihinden itibaren başlar.
  • Garanti belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için Gümrük ve Ticaret Bakanlığı, Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü’ne başvurulabilir.
  • Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.

GARANTİ KAPSAMI DIŞI DURUMLAR

    • Elektriksel, AC-DC güç kaynakları veya pillerden kaynaklanan tüm arızalar. (elektrik kesintisi, voltaj sorunları, topraklama sorunları, sigorta atması, hatalı bağlantı vb.)
    • Garantili ürünlere yetkili servis dışında herhangi bir onarım veya müdahale yapılması.
    • Cihazda oluşan kırık, çatlak, çizik vb. her türlü kozmetik parça hasarları.
    • Düşme, çarpma, darbe, zorlanma vb. nedenlerden meydana gelen hasarlar.
    • Aşırı tozlu, nemli, soğuk veya sıcak ortamlarda kullanılma nedeniyle meydana gelen hasarlar.
    • Sel, yangın, deprem, yıldırım düşmesi vb nedenlerden meydana gelen hasarlar.
    • Bilgisayar tabanlı ürünlerde her türlü virüs veya yazılım kaynaklı problemler.
    • Ürünlerde oluşabilen elektrostatik (ESD) hasarlar.
    • Hatalı paketleme nedeniyle elden teslim veya kargoda meydana gelen hasarlar.
    • Kayıt edilen içerik, dosya, video, fotoğraf vb.
    • Lazer, Xray vs zararlı ışınlardan meydana gelen hasarlar.